Utleiemenyer og priser

Vi skreddersyr ditt arrangement, og ønsker på lik linje med deg, å skape de beste opplevelsene for dine gjester og konferansedeltagere.

Rondo tilbyr et smakfullt utvalg lunsjretter, og om ønskelig fra 3 til 5-retters middag eller buffet. Våre menyer er varierte, og vi kan skreddersy mat etter ønsker og behov. Rondo har full skjenkebevilling og kan tilby alt av drikke - inkl. vinpakker.

Vårt motto er at ingen gjester skal gå fra oss tørste eller sultne.

Vi tilrettelegger gjerne for både booking av artister og DJ til ditt arrangement, og har selvfølgelig alt av teknisk utstyr for førsteklasses lyd og lys for din fest.

Rondo leier kun ut med full bevertning og tillater ikke medbragt mat eller drikke til ditt selskap.

*

Møtepakke frokost Silo

Lokalleie kl 08:00-12:00 / halv dag

Skjerm med HDMI-tilkobling og Cromecast

Taleanlegg inkl 2 stk mikrofoner

Opprigg bord og stoler etter avtale

Kaffebuffet hele dagen med nylaget kaffe fra Fuglen Coffee roasters (kaffe/te/isvann)

Fruktbuffet med oppkuttet frukt

Søt bakst servert til valgfri pause

Arrangementsansvarlig fra Rondo

Pris: 420,-kr pers. Minimum 10 personer

*

Møtepakke Lunsj Silo

Lokalleie hele dagen 08:00- 16:00

Skjerm med HDMI-tilkobling og trådløs mottaker

Taleanlegg inkl 2 stk mikrofoner

Opprigget bord og stoler etter avtale

Kaffebuffet hele dagen med nylaget kaffe fra Fuglen Coffee roasters (kaffe/te/isvann)

Fruktbuffet med oppkuttet frukt til valgfri pause

Søt bakst servert til valgfri pause

Lunsj: Wraps og foccacia med assortert fyll og pålegg (2 biter per person). 1 stk Juice eller mineralvann til lunsj

Oppgradere til Lunsjbuffet? 190,-kr ekstra per person

Arrangementsansvarlig fra Rondo

Pris: 590,- kr pers. Minimum 10 personer

*

Mat* og drikke

Ferske bakevarer og kaker fra kr 65,-

Dagens påsmurte lunsj fra kr 135,-

Dagens varme lunsj fra kr 185,-

Tapasbuffet og andre buffeter fra kr 645,-

3-retters middag fra kr 695,-

4-retters middag fra kr 795,-

Mineralvann 0,5 l flaske kr 48,-

Vin fra kr 600,-

Øl 0,33 l flaske fra kr 92,-

*)per person.

*

Tilleggsutgifter for møter og konferanser

Tekniker: kr 1010,- pr time

DJ med lydoppsett for inntil 4 timer kr. 7000,-

Kun leie av lokalet for møte uten bevertning: Priser etter avtale.

*

Bestilling og kansellering

For at vi skal kunne planlegge, bestille mat og gjennomføre ditt arrangement, må vi ha følgende opplysninger fra dere:

14 dager før arrangement: ca antall personer, og hva som ønskes av mat og drikke.

7 dager før arrangement: Eksakt antall personer som skal ha mat og drikke. = Grunnlag for fakturering.

Seneste avbestilling: 14 dager før arrangement.

Avbestilling mellom 7 - 14 dager før arr: 50% fakturering*

Avbestilling mellom 0 - 7 dager før arr. 90% fakturering*

*) Basert på innmeldt antall personer.

*

Ta kontakt med oss

Vi svarer på spørsmål og kan avtale en prat og visning av våre lokaler. kontakt@rondo.no

*